.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم جلب سرپرست فوتبال پیام صنعت آمل صادر شد

شمال نیوز: سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل که تیمش با حواشی زیاد در لیگ فوتبال باشگاه های کشور سقوط کرد، صادر شدن حکم جلب برای او از سوی چند طلبکار را تایید کرد.

به گزارش شمال نیوز، میثم یوسفی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در آمل اظهار کرد: پس از تغییرات گسترده در هیئت مدیره تیم فوتبال پیام صنعت آمل، متاسفانه این تیم از نیم فصل دوم به حال خود رها شده بود و هیچ یک از مسئولان استانی و شهرستانی قول کمک های مالی که به این تیم تعهد کرده بودند، را عملی نکردند.

وی افزود:‌ در چند هفته گذشته تعداد بسیاری از طلبکاران تیم پیام صنعت آمل که عمدتا از شرکت های پایانه مسافربری، فروشگاه های لوازم ورزشی، ‌فیزیوتراپی و هتل چندین مرتبه به صورت شفاهی و کتبی خواهان پرداخت طلب خود از باشگاه شده بودند.

یوسفی گفت:‌ اعضای هیئت مدیره قبلی باشگاه پیام صنعت آمل که در ابتدای فصل با وعده های آرمانی اقدام به جذب بازیکن و خدمات قوی به آنان کرده بودند، متاسفانه در نیم فصل دوم در بدترین شرایط نتیجه گیری تیم، ما را تنها گذاشتند و شرایطی برای تیم رقم خورد که اکنون پس از یک فصل حضور در لیگ سقوط کردیم و متاسفانه هیچ فرقی هم به حال آقایان نمی کند که سهمیه شهرستان از دست رفت!

وی تصریح کرد:‌ به عنوان سرپرست تیم در یک سال گذشته، حدود 800 میلیون ریال برای تیم هزینه های شخصی کردم که هنوز ریالی از آن پرداخت نشد و  مشخص نیست که تکلیف هزینه های پرداخت شده ام به چه صورتی وصول خواهد شد.

یوسفی افزود: با توجه به شناخت و جایگاهی که در شهرستان داشتم، خریدهای زیادی و هماهنگی لازم با فروشگاه های ورزشی، اقامت هتل و شرکت های مسافربری داشتم و چون طرف حساس آنها بنده هستم و آنها یوسفی را می شناسند و در باشگاه کسی پاسخگو طلبکاران نیست، برای من اخطار و حکم جلب صادر می کنند.

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل گفت: متاسفانه با وجود آنکه اعضای هیئت مدیره از شرایط بد باشگاه خبر دارند، اظهار بی تفاوتی نسبت به وضعیت کنونی دارند و انگار رسیدگی به حق و حقوق بازیکنانی که طلب های خود از باشگاه باقی مانده و یا بدهکاران برای شان چندان مهم نیست.

یوسفی با بیان اینکه به احترام همشهریان و حضور یک تیم از شهرستان آمل برای نخستین بار در دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مشکلات مالی و روحی این تیم را تحمل و به جان خریدم، افزود: اکنون اظهار تاسف کامل می کنم که یک فصل کابوس وار را در کنار افرادی گذارندم که به عنوان مدیر و مجموعه هیئت مدیره با اعتبار فوتبالی شهرستان بازی کردند و در این مدت به فکر منافع خودشان و پز دادن در میان مردم و مسئولان به عنوان حامیان تیم بودند.

وی افزود: با شرایط پیش آمده، حتی تیم  پیام صنعت آمل هزینه رفتن به تبریز برای برگزاری بازی دوم با تیم ماشین سازی تبریز در مرحله حذفی رقابت های فوتبال باشگاه های کشور که حکم ماندن یکی از دو تیم در فصل آینده این رقابت ها داشت، به تبریز نرود و به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

یوسفی افزود: تیم پیام بازی رفت خودش را در قائم شهر برابر تیم ماشین سازی تبریز در یک بازی جنجالی 3 برصفر باخت تا هیچ انگیزه ای برای بازی برگشت نداشته باشد.

سرپرست تیم پیام صنعت آمل،با بیان اینکه در چند هفته پایانی لیگ با قبول مسئولیت مدیرعاملی تیم از سوی احسان محبوبی کمی شرایط بد باشگاه رو به مناسب شدن پیش می رفت، افزود: به علت از دست دادن امتیازهای زیاد در اواخر نیم فصل اول و دوم، شرایط برای ماندن در لیگ دسته دوم فراهم نبود و با وضعیت به وجود آمده حتی اکنون حضور در فصل آینده لیگ دسته سوم نیز مشخص نیست.

یوسفی ابراز امیدواری کرد:‌ مسئولان ورزش شهرستان و استان که متاسفانه در یکسال گذشته به طور کامل در کنار تیم نبودند، برای حفظ جایگاه فوتبالی شهرستان آمل، به فکر تیم باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.